1.26.2011

pár nap és itt a hisztiszünet!




az osztállyal úgy akartuk, hogy bankett helyett kirándulni menjünk. minden rendben is volt, megvolt az uticél is, viszont, szokás szerint, a részletekben már nem tudtunk megegyezni.
egy lényeges probléma az volt, hogy egyes emberek nem tudják elképzelni magukat és az osztályt egy idegen városban egy busz nélkül, ami egyfolytában a seggünkben van. szóval inkább fizetnek pluszba, néznek olyan dolgokat, amik nem is érdeklik őket vagy, ha nem is nézik, de kifizetik, mintsem bízni abban, hogy képesek vagyunk boldogulni magunkra, élvezni a szabadságot es a kalandot, amit egy olyan csodálatos város nyújt mint Prága.



de ma lefújtuk az egészet, mivel a 25 személyből csak 13-nak felelt meg ez a "nyugdíjas" kirándulás. persz X személy, akivel sosem tudtam békében, nyugodtan társalogni, ma is hozta formáját. nem értette meg azt az egyszerű tényt, hogy a saját pénzemmel úgy gazdálkodom, ahogy akarok, mert nekem ez az ajánlat nem felel meg. erre ő, amennyit kistérfogatú agya felfogott, úgy vágott vissza, hogy ha a pénzzel van baj, azt mondjam. mondtam nem, csak Ő az, aki nem bír felfogni dolgokat. egy idő után kénytelen voltam szótagolva beszélni szegénnyel.


majd felcsillant a szeme, látszott rajta, hogy 'na most aztán úgy beszol, hogy Jaj Istenem!' és azt mondja, talán még egy hirtelen gesztussal is ábrázolva, hogy "igen, me' te mind repülni akarsz!'. hat mindenkinek határos a türelme, az enyém végképp, ránéztem a jo nehéz téli bakancsomra- szerencsére 2 padsor elválasztott minket- és nagy dühösen, persze miután válaszoltam kacagtam, azt mondtam, hogy ha nem érti meg, amit mondok neki, hamarosan ő megtanul repülni. mondjuk, ez ugyanolyan paraszt megnyílvánulás volt, mint amilyen paraszt ő maga, de 'jaj istenem' nem volt ez egy emeltszíntű matekfeladat. mindegy. de mindig nekem pattog, annak ellenére, hogy rajtam kívül még 11-en nem akartak menni.

óra végére kieszeltek egy új uticélt, új stratégiával, új költségvetéssel: Bécs.

igazából bármerre mennénk, az osztály úgysem változik, a viszonyom sem velük, szóval...bizonytalan bármiféle megmozdulás ezzel kapcsolatban.



Niciun comentariu:

Daily comic strips

Audio-visual mood