2.15.2010

Zavar










































sok fajta zavar van
de ez most konkretan abbol a zavaro tenyezobol kiindulo bejegyzes,hooogy nem tudom magyarra alitani sehogysem ezt a szart pedig magyaron van es -lam lam- megsem.
de maga a zavar...ahogy a cim sugallja nem fog szerepelni.sot fejtegetni sem fogom

elterve ettol- mert ossze vissza jarkal az agyamban minden vagy nem minden csak olyan megszokott szokapcsolat ez- a mokuskerek mar azota birizgal (motoszkal) az agyamban amiota elindultam hazafele [mar itthon vagyok].
ssss plusszba meg ilyen gondolatok: az agy mokuskerek.kiforgat mindent.joszandekot.stb.
juj visszatertem a zavarhoz.
mert ez zavart okozhat.persze a masikban.
nem a mokuskerek-agyuban.

s akkor mi ha nem hasznalok most magyar karaktereket?
a magyarnyelv is forgathato mokuskerekben.kiforgathato.vicces onmagaban is [az tud lenni]
[ez nem sertes]
[sot]
de ekezetek nelkul?!
hehe
ez az igazi poen csak ugy onmagaban.
szoval olvashato igyis ugyis.ugyes.

na s ez igy onmagaban szaraz.
meg zagyva.

en meg ehes vagyok.

kepet vagy zenet?
mit?

na mindegy...valasztok en.
[donteskeptelen emberiseg]

keplett vegul.
es fent van.
hamarabb tudjatok, mint en tudtam.[most]



Niciun comentariu:

Daily comic strips

Audio-visual mood