2.18.2010

ebed



a helyzet az,hogy ehetetlen.vagyis eheto,de azert nem erdemes kinlodni.
[normi, hogy en foztem,sutottem,paroltam vagy akarmi]
[ja es valami bazsalikomos oregalos csirkemell]


de hihetetlen,hogy ezt is el lehet baszni.

mit csinalok majd szombaton????

bea jon vacsorara.
3 fogas:
  • leves(?)
  • masodik(?)
  • desszert(?)
kovetkeztetes: jobban jartam volna, ha inkabb bemegyek szobraszat orara:))

de nem szamit.most majszolom a krumplipuret...az legalabb jol sikerult[ehetore]
s egyfolytaban kell prusszogjek.
[olyan mintha sirnek:P]

jaj.s megyek festeszetre.a tanarnot megint kiakasztom az otletemmel s megprobal lebeszelni rola[hogy csinaljak valami "szepet"]
kicsit olyan ossze vissza s megis olyan levegos az egesz gondolkodasom most ott bent az agyamban szerte szet mert koncentralok a prusszogesre.s a gyomromra.
[hamarosan felfordul]

s ime egy szam ami nem tetszik[a radioban]
[vege:D]

[jaj a tegnapi nap szornyu volt.ott ultunk 6-ig s nagyjabol csak a torci ora volt megtartva rendesen.a matek is...de az nem kot le.meg az angol...a tanar kicsit nem is tudom...fura modszere van ujabban.el van szallva vagy nem tudom mit kepzel,hogy ez igy jo lesz.szerintem nem.roman orank nem volt.mert erettsegi vagy mittudom en.magyar volt.jaj igen az is rendesen meg volt tartva.azon az oran eszleltem agymukodest.csak szortyogtam s esett le a fejem,de azert Vorosmartyert mindent!aztan eljottunk vallasrol, ugyis tanari gyules volt.persze ez sem ment olyan siman: liza csak beszolt.de nem szamit.mar nem tud ugy felhuzni.aztan hazajottem]

jaj igen.
[se7en]
[sherlock holmes]

[abe kobo]
aztan joejt.

majd joreggelt.

szep napot.

joetvagyat
[pfuj]

a francba.lefogadom,hogy ma is el fogok kesni.
kese nelkul mit erek en?!

eljen a pisztacia,jo napot!



Niciun comentariu:

Daily comic strips

Audio-visual mood