2.22.2010

he?

2 orat ulni egy varoteremben roppant szorakoztato.
azt hiszem delacroix minden lepeserol olvastam mar,ezt az aktivitast kihasznalva mas besettenkedett a doktornohoz.
azt hiszik nem latom?
aztan a mellettem ulo srac hirtelen felall.osszecsapom az Art Gallery-t s megneztem [csunyan].
aztan hiaba rebegtette a hosszu szempillait ram s, mint gyosztes, megvetve nezett, hogy A igen o a sztarcsatar.
mert nem!haha!
behivtak engem.
kitarto es kulturalodast szolgalo varakozas utan en nyertem a loversenyt.


minden mami tati s puiu bemegy elottem ahogy szottyan csak azert mert NEKEM-fiatalnak- nem all jogomban meg rossz gondolatokat sem taplalni felejuk.
de ha az agyam azt gerjeszt?mit csinaljak?he?
mar majdnem felalltam felhaborodasomban h kiosszam a nagy erkolcsi temat ott nekik,de behivtak...ez egy vicces jel volt.meg is lepodtem.
majdnem elkonyveltem ezt az erkolcsos almoralis vilagot valahova rossz helyre...de lam,lam....hat igen.

aztan ma reggel meg ejszaka komoly gondolatok lavinaja indult meg de meg nem ontott ki[ah,miccsa poeta doctus leszek]
na szoval total fatal olyan becsmereljuk-ezt-akurva-tarsadalmat-gondolatok, a tarsadalmi klisekkel es a beleszuletso szerepekbe,tokokba dlgok.
a kurva tokok,nonek a borrel egyutt s ugy tapadnank hozzank mint az olvadt muanyag.
tarsadalmilag mindjart jobban meg vagyunk hatarozva mint genetikailag hat rzt igazan nem engedhetjuk meg magunknak mi lesz ebbol a nagy al-erkolcsos udvariaskodo kozombos vegetativ emberbol???

egyediseg?
hat ha adatik mert ne hasznaljam ki?
nem egyediskedek...olyan nincs h egyediskedek.csak kihangsulyozom azokat az adottsagokat amik pozitivak a rengeteg negativ mellett,mint pl az, hogy az 'egyediskedesemmel' megbantok masokat,vagy ugy erzik elnyomom oket vagy hasonlo forradalmi dolgok.

az kene ide egy forradalom.mindnekinek a szemelyre szolo forradalma[persze elmeleti]
olyan soulstorming csak az, mar a jo kis laza dalbol kifolyolag, total elvesztette igazi jelenteset.mar olyan bulizos-pialos szam.na igen.

na de sut a nap:)
serti a szmeme.milyen jol nez ki a szovet kabat napszemuveggel.hat igen.
[most itt kacagni kell]

ez.jo.
Who's gonna save my soul now?



2 comentarii:

Gabriˇelle Roman spunea...

Who's Gonna Save My Soul ( ???????????? )
Neharagudj, ezt muszálynak éreztem leírni ide..
Kész. El is törött ..

Child Of Romanian Capitalism spunea...

Nagyon jo cikk Noemi :)
majd ha van idod lepj a blogomra es adj egy followt arra amelyikre gondolod :)

Daily comic strips

Audio-visual mood