2.16.2010

2:00 PM


Suttogva kezdtem el olvasni Abe Kobo A homok asszonya irasat.keveset.olvastam,keveset.csak kivancsisagbol.majd ugyis kell kulturfilozofiabol az egyetemen.meg erdekes.mondta a testver.na es el is almosodtam nagyon.csak aztan megsem.mikor mar sotet volt es csend.
[most fecsegek {ha nem vetted volna eszre vagy en nem vettem volna eszre vagy barmi} csak ugy szolok]

s akkor majd irok.ide onnan.onnan ide.

ertelmes.

de vegul csak lenyugodtam.

fizikailag.

s aztan jott a fantazia [vajon a fantanak van valamilyen koze a fantaziahoz?]
s szuletett a vers.poen az egesz.
foleg az, hogy erre csavarodtak azok a bizonyos agytekervenyek.vagy pont arra.tudom is en...

na lassatok.vagy banom is en.

Szürrealizmus, avagy női mosdó, x lokál

sovány test zsírt okád.
kiszemelt meggyhajók úsznak,
árbócuk cápaszálka, vitorlájuk wc-papír.
vodkahullámok közt sziget a zsír,
s rajta marhatörzs táncol.
bőszült hullám- nagy a löket- partravetegy hajót
s a marhák köré szabadul
egy puha húsú csirke- mell cafat- egyedül.

Apokaliptikus látomás:
az Égből almamag-meteorid bombázszét-
meghamisítva minden remenyt-
a marhacsapat: darabokva tépve
s a mell sem marad--

flushed away...



komolyra forditva a szot-de komolyan- sipol a lelegzetem [/pill szortyogok].
s te hallgasd.



Niciun comentariu:

Daily comic strips

Audio-visual mood