3.07.2011

cold inside

tavasz van.kint.







ma fura módon fázom, amióta felébredtem. nem tudom azt a sok idióta szart megtanulni, abból a sok idióta tantárgyból, amire soha az idióta életben nem lesz szükségem. ilyen a riga crypto si lapona enigel. annyian feldolgozták ezt a téát blabla lehetetlen szerelem, összeférhetetlenség, zseni komplexus, satöbbi. meg a másik a szerelem a nőstényoroszlán. na igen. s még ezt sem tudják rendesen leadni szegény alulfizetett tanárok.

séta helyett a szép tavaszi napsütésben cocorosieval engesztelem hideg mozdulatlanságom.



közben össze vissza cikáznak idétlen gondolatok, így képtelen vagyok valami értelmeset megfogalmazni, zavaromban s dühömben "nagyjainkat" kritizálom, pedig én egy alany-plusz-állítmány szerkezetű mondatot nem tudok leírni.

azt sem értem, hogy miért pont akkor mikor nem kéne, nem igazán sikerül figyelnem arra, amit tanulok, olvasok vagy éppen arra, aki beszél, hozzám. teljes passzívítás.






tegnap este elhatároztam, hogy a tavasz jöttével rendszert vezetek a mindennapok szétszort hanyagságába. például, mivel keveset mozgok, bevezetem a napi(?) szaladást. vagy a keveebb kocsmázást, iszogatást. vagy a diplomamunka befejezését és a megvédeés megírását. vagy a kevesebb semmittevést. kevesebb facebook, tv. több 'szabadtéri program'. kevesebb cigi. kevesebb rosszindulat. több pozitív gondolat. több olvasás. több türelem. na. ilyenek. jaj és több főzés.






cocorosie.

Niciun comentariu:

Daily comic strips

Audio-visual mood