6.07.2010


annyira megkonnyebbulten ulok itt a szekben hallgatom ugyanazt a 10 szamot kb mint mielott sulibamentem volna.mindennel megvagyok.idoben.nem hagytam utolso percre meg az onarckepet sem.a vakacio zsenge illata lengi at mar kulso- belso szobaimat.nem erzem a folyamatos feszultseget [kivetel az iskolaban,ott meg mindig].meg turkalni is volt ma kedvem.pedig rolam tudni kell hogy borzalmasan unok nezelodni foleg turkalokban.es csodak csodajara kaptam is ket indiai nadragot,amelyeknek termeszetesen meg messze nem vagyok buszke gazdajuk.de leszek.s kozben szol szipidupi da satobbi.fantasztikusan szol.


ugye?

olyan nyar van!kivul belul.alul felul!jobbra balra!vasarnap lattam a napfelkeltet.a marosparton.franko tutti jo kilatas.ma nagyon klasszikus vagyok.ruha.konty.szemtus.kihozza belolem a meleg.hot.hot:))



Niciun comentariu:

Daily comic strips

Audio-visual mood